Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Wyszukiwanie biegów

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Poznan
    Auto
    Alfa Romeo 1,9 jtd 140km Ti
    Postów
    522

    Domyślnie Wyszukiwanie biegów

    Koledzy mam problem. Chodzi o szukanie biegów.Jestem kierowcą jezdziłem mnóstwo aut i w każdym niezależnie benzyna czy diesel biegi praktycznie płynnym ruchem wchodziły...U mnie nie ma płynności jakby ukierunkowanych ruchów...Co do wymiany??

    A druga sprawa.Masakryczne drgania silnika na luzie. Koło dwumasowe 2 miesiące temu wymienione nie ma przy gaszeniu auta zadnych puków również po wduszeniu sprzegła drgania nie ustępują.Dopiero przygazowanie do ponad tysiąca obrotów niwelują to...Jak mogę sprawdzić czy to poduchy silnuika??? Przy ruszaniu zawsze muszę dodać wiecej gazu inaczej drgania są też duże...Pomózcie koledzy

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar MatiMatteo
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Konin
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
    Postów
    677

    Domyślnie

    Jeżeli lewarek jest luźny to prawdopodobnie masz uszkodzoną kulę przy lewarku zmiany biegów.

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2016
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147FL 1.9 jtd 16v
    Postów
    193

    Domyślnie

    Podepne sie pod temat. U mnie galka zmiany biegów nie wraca w swoja srodkowa wyjsciowa pozycje tylko zostaje tam gdzie sie ją zostawi. Co moze byc przyczyną?
    Co do drgań musisz sprawdzić poduszki silnika. Najlepiej na oko jak wyglądają.

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał MatiMatteo Zobacz post
    Jeżeli lewarek jest luźny to prawdopodobnie masz uszkodzoną kulę przy lewarku zmiany biegów.
    Jeśli jest luźny lewarek to nie jest wina kuli, tylko zwykle pęka plastikowe łoże lewarka.