jak w temacie prosze o pomoc,poniewaz nie jestem zadowolony w uzyskanych wynikow w trybie N na hamowni;
jak w temacie prosze o pomoc,poniewaz nie jestem zadowolony w uzyskanych wynikow w trybie N na hamowni;
Spodziewasz się, że po jego wyłączeniu to na "N" będzie rakieta? - tryb "N" jest domyślnym trybem jak DNA zostaje wyłączone gdy ECU wykryje jakiś błąd lub nieprawidłowość w pracy silnika. Nie wiem po co sprawdzasz osiągi na hamowni w trybie "N", który jest tylko po to aby auto było bardziej ekologiczne - w tym trybie to możesz podpinać analizator spalin... Osiągi, również te podawane w katalogu, dotyczą tylko trybu "D".
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
to w jakim celu jest D? skoro jak twierdzisz nie jest ekologiczne a producenci robia wszystko aby ich samochody byly jak najbardziej eco,i jak sie ma do danych fabrycznych tryb d czyli Teoretycznie moze miec wedlug tego co piszesz emisje spalin na poziomie 105%,jak dla mnie jest to wysoce naciagana teoria bo wszyscy chwala sie ile to ich samochody nie pala i emituja niebezpiecznych substancji w srodowisko a takze swoimi osiagami maxymalnymi,lecz wracajac do tematu DNA i trybu D prosze o wyjasnienie kwesti a ekologia pozostaje na dalszym planie o czym nie bylo w temacie a o takie odpowiedzi prosze zwiazane z pomiarem mocy po zmianach w siniku tbi
Chcesz dezaktywować tryb DNA to jedź do tunera -edytuje Ci soft, tak jak będziesz chciał, nawet na wszystkie tryby może zrobić tę samą mapę, albo na n i d- co za problem ?
Tryb DNA zrobiono po to, aby użytkownicy sami mogli zmieniać sobie wcześniej ustalone w mapach parametry dla własnej potrzeby i tyle.
I to nie ma nic wspólnego z ekologią, bo na każdym z tych trybów, silnik spełnia tę samą normę Euro.
z tego co pamietam to dna siedzi w body i przec can laczy sie z pozostalymi modulami,np abs i nie jest to takie proste jak sie mysli,jesli takie go tunera znasz to podaj mi namiar,bede wdzieczny a takze aby to nie kosztowalo krocie bo nie jest latwo ogarnac ten sterownik i bezposredni wtrysk benzyny
ewentulalnie moge podeslac zawartosc sterownika jesli ktos lapie temat
To tuner wyznacza cenę nie ja, za dobrego zapłacisz swoje, bo utrzymanie i pozyskanie sprzętu kosztuje.
W wawie masz Mastera http://www.tdi-tuning.pl/ w Dobrej Nadziei GoodHoope http://www.dyno.pl/ - Wrocław http://www.ecuproject.pl/ dzwonić i się dowiadywać, tylko sobie wszystko dokładnie opisz, czego oczekujesz o tunera.
Bo dla mnie Twoje poczynania są co najmniej zastanawiające.
Zrobiłeś dwa pomiary- nie wiadomo czy oba w tym samym trybie czy jeden w n drugi w d?
Czy to seria czy silnik po edycji softu, itp ..
Co to za hamownia była - kołowa, stacjonarna - obciążeniowa czy inercyjna?
I bez paniki wtrysk bezpośredni benzyny to żadna mega nowość, bo to już było w Golfie 5 choćby GTI którego już każdy dobry tuner robi z zamkniętymi oczyma. Fiat/ALfa z żadną mega nowością tu nie wyskoczyli.
Nikt Tobie tego za darmo nie będzie edytował - o tym zapomnij.
Dynamic nie każdemu i w każdych warunkach musi się podobać.
Główne wady - kompletnie nie nadaje się do poruszania się w korku, bo wtedy daje zbyt duży moment co powoduje szarpanie autem. Nie każdej kobiecie podoba się efekt lekkiego przyhamowywania przy całkowitym odpuszczaniu gazu. Nie każdy będzie zachwycony manewrowaniem na parkingu w trybie D, gdzie kierownica chodzi znacząco ciężej. W trybie D działa również Pre Fill czyli utrzymywanie wysokiego ciśnienia w układzie hamulcowym również przy przyspieszaniu. Naciśniecie wtedy na hamulec powoduje że auto praktycznie "staję dęba", z tym że u większości kobiet takie hamowanie powoduje "odruch powrotny treści żołądkowej". Poza tym w trybie D elektronika nie reaguje tak rygorystycznie jak w pozostałych trybach, więc możesz nieco bardziej poszaleć.
Z w/w powodów większość kobiet dla których w dużej częsci grupą docelową jest Giulietta nie dotyka tego trybu i jeździ na N.
Giulietta to nie jest auto klasy Evo i żadną mapą z niego takiego auta nie zrobisz. To świetny kompakt klasy premium i będziesz musiał jakoś z tym żyć
"wylaczenie" DNA nic nie da i nawet nie wiem czy jest mozliwosc wylaczenia tego. W Julce w ogole trudno jest nawet ustawic rozne mapy dla poszczegolnych trybow (w przeciwienstwie do np. Punto evo). Co wiecej na wiekszosci hamowni nie da sie mierzyc w trybie D bo tylne kola sie nie kreca, wywala blad ABSu i wraca automatycznie do trybu N. Zmieniona mapa dziala wiec we wszystkich trybach przy czym tryb D zmienia reakcje na pedal gazu i podobno dorzuca pare niutkow (ale nie ma tego jak sprawdzic) + oczywscie zmienia dzialanie systemow kontroli trakcji, ukladu kierowniczego i hamulcow.
Jak dla mnie tryb D rowniez na korki czy parking jest niewygodny, dobrze miec troche przytepiony tryb N do takiej jazdy