Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 36 z 36

Temat: Wypalony "odbłyśnik"

  1. #31
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,612

    Domyślnie

    I o to chodzi. A masz ksenon?

  2. #32
    Użytkownik Świeżak Avatar piotrek1110
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    w Niemcach\ Lublin
    Auto
    ALFA 166 2.0TS 2001r. BOSCH ME7.3.1 EOBD
    Postów
    209

    Domyślnie

    Tylko zwykłe lampy h7

  3. #33
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,612

    Domyślnie

    Jak pamiętam regenerację swoich H7 w poprzedniej to siła i zasięg była identyczna, tylko światło bardziej żółte.

  4. #34
    Użytkownik Świeżak Avatar piotrek1110
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    w Niemcach\ Lublin
    Auto
    ALFA 166 2.0TS 2001r. BOSCH ME7.3.1 EOBD
    Postów
    209

    Domyślnie

    Ja jeszcze mam w planach wymianę żarówek na philips (chyba night vision lub 110%) bo teraz mam zwykle h7 po 8 zł za sztuke

  5. #35
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,612

    Domyślnie

    Ja po regeneracji wstawiłem night breaker i na prawdę super dawały światła w 166. Pomimo ksenonów wówczas w drugim aucie nie czułem potrzeby wstawiania hidów. Choć wiadomo że światło nie było aż tak ostre jak ksenon.

  6. #36
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159sw 1.9 8v
    Postów
    507

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Skąd wiesz jak dostałeś już sklejone? Jak dobrze pamiętam to Jarek' z forum kupił niby regenerowane i nie specjalnie jest zadowolony. Ale nie pamiętam tej historii, może jak znajdzie temat to sam się wypowie.
    Tzn. ja kupiłem kpl. używanych lamp, bo poprzednie były pokiereszowane nieźle i lepiej było mi kupić używki niż naprawiać poprzednie. I te używki, które kupiłem wysłałem w całości do regeneracji. Jak wróciły z regeneracji to było widać, że są sklejone na jakiś nowy klej/silikon i że w środku się błyszczały(dobrze wymyte). Ale odbłyśnika od soczewek nie da rady zobaczyć bez rozkręcania lampy. Założyłem więc lampy i zrobiłem na nich jakieś 5-8tys km , co do świecenia to nadal mam wrażenie, że powinno być lepiej, szczególnie po obejrzeniu zdjęć jak świecą Marka... Jak będzie cieplej to może rozkręcę lampę i sprawdzę co tam się dzieje z odbłyśnikiem

Podobne wątki

  1. [159] Katalog felg pasujących na zaciski Brembo: "duże" 2.4, 3.2, "małe" 1.9 polift)
    Utworzone przez Ciacho13 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 78
    Ostatni post / autor: 15-07-2020, 11:04
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 20:10
  3. Zlot Ogólnopolski "Alfaholicy" 2013 - Tor "Kielce" (Miedziana Góra)
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 703
    Ostatni post / autor: 21-08-2013, 19:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory